Contact

Telefon: (255) 352-6258

Luni: 9am–4pm
Marti: 9am–4pm
Miercuri: 9am–4pm
Joi: 9am–4pm
Vineri: 9am–4pm

Sambata: 9am–4pm

Duminica: Inchis

Intrebări frecvente

Care este intervalul de timp pentru livrarea comenzilor de flori?

În general, livrarea comenzilor noastre de flori este disponibilă în intervalul de 24-48 de ore în funcție de disponibilitatea stocului și locația destinatarului. Pentru mai multe informații, vă rugăm să consultați pagina noastră de Livrare și Expediere.

Pot personaliza un buchet de flori sau un aranjament floral?

Da, oferim servicii de personalizare a buchetelor de flori și aranjamentelor florale. Vă rugăm să vizitați categoria „Buchete Personalizate” sau să ne contactați direct pentru a discuta opțiunile disponibile.

Ce tipuri de plăți acceptați?

Acceptăm plăți cu card de credit sau debit prin intermediul platformei noastre de plată securizată. De asemenea, acceptăm plăți prin transfer bancar sau în numerar la livrare, în funcție de opțiunile disponibile în regiunea dumneavoastră.

Ce se întâmplă dacă nu sunt mulțumit de calitatea produselor comandate?

Suntem dedicați să oferim clienților noștri numai cele mai frumoase și proaspete flori. Dacă totuși există o problemă cu calitatea produselor comandate, vă rugăm să ne contactați imediat pentru a discuta opțiunile de returnare sau înlocuire.

Pot modifica sau anula comanda mea de flori?

Dacă doriți să modificați sau să anulați o comandă de flori, vă rugăm să ne contactați cât mai curând posibil pentru a discuta opțiunile disponibile. În general, modificările sau anulările nu pot fi făcute după ce comenzile au fost plasate și procesate.